Pagina's

maandag 4 oktober 2010

Opgeruimd

Was de KannieBaal met de gisteren gedownloade BouwGarant Controle Lijst aan de slag gegaan vanmorgen, beginnend in de schuur, trof hij daar toch wel een grote puinhoop aan. Dus dat eerst maar eens opruimen. En dan direct de wasdroger aansluiten op de afvoer, zodat die ook weer gebruikt kan worden. Maar dan moest wel eerst het aanrechtblad losgemaakt worden....enfin, van het één kwam het ander en het eind van het liedje was dat de Controle Lijst dus niet afgehandeld kon worden. Maar de schuur is wel opgeruimd en bijzonder netjes geworden. Nog even naar de vuilstort rijden om overtollig materiaal (dozen, lege wijnflessen, kapotte harddiskrecorder) weg te brengen en dan is het helemaal voor elkaar. Kwam tijdens het opruimen nog een oud PSU-slot (zie voor de betekenis van PSU http://www.41dko.nl/index.php?id=22 ) tegen waar ik waarschijnlijk ook niets meer aan heb. Maar ik heb het dan ook al vanaf november 1967 in mijn bezit, alsmede mijn identificatie-plaatje waarop mijn naam, registratie-nummer en bloedgroep vermeld staat. Beiden uitgereikt door de Staat der Nederlanden bij het begin van de militaire dienstplicht. Heel lang heb ik nog een plunjebaal gehad, waar één van mijn zonen met graagte allerlei voorwerpen (messtins uithaalde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten