Pagina's

maandag 5 april 2010

Bijwerken

Een update van 2e paasdag. Nog even een wandeling gemaakt op Lentevreugd bij Wassenaar http://www.nieuwenatuur.nl/index.php?id=1021 en dan onder trefwoord Lentevreugd invullen dan kom je er wel. Ook daar van die grote grazers. Eén kwam wat op ons af. Hij heeft hele grote horens, zei J. en maakte dat ze weg kwam. Beest deed helemaal niks natuurlijk, die zag een mooi graspolletje waar-ie op af ging. Maar veiligheidshalve heb ik me maar bij haar aangesloten. Je weet maar nooit met die BSE-knakkers. Echt geweldig is dat Lentevreugd natuurlijk niet, daar is het gebied wat te klein voor. Maar ik zag laatst wel mooie foto's die iemand gemaakt had op Lentevreugd http://www.natuur.sohosted.com/strandloperw12/index.html en dan steeds op de foto klikken tot je bij Lentevreugd komt (met onder andere de kuifkoekoek die nooit in Nederland komt (tenzij hij de weg kwijt is). Met de mobiel een foto gemaakt. Is wel heel klein, maar ik had nix anders bij me.
NB de links moet je even kopieren en plakken (Ctrl+C en Ctrl+V)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten