Pagina's

zaterdag 3 april 2010

Waar de blanke top.....

Zo rond 19:00 uur een wandelingetje gemaakt door de duinen. Het leek aardig weer, dus een beetje beweging kan geen kwaad, dachten we. Plotseling zagen we iets boven op een duin staan. Maar we waren nog te ver om het goed te kunnen zien. Was het nou een vent of een hert? Dichterbij gekomen bleek het toch een hert te zijn. Gelukkig had ik mijn fototoestel bij en heb ik met het grootste zoombereik een foto gemaakt. Het is wel enigzins wazig, maar duidelijk te zien dat het een hert is.
Liepen we verder, ging het regenen. En geen plu en geen petje natuurlijk, alles in de auto laten liggen. Sukkel. Maar wat zag ik in de struiken? Een paraplu. Weliswaar niet helemaal 100%, maar na wat kunst en vliegwerk functioneerde het allemaal wel. En zo kon ik nog droog thuiskomen. Het geluk zit in een klein hoekje, nietwaar???
Hieronder het hert.


1 opmerking:

  1. Prachtige verhalen.Opsparen en in boekvorm uitgeven. Doet Hersi Ali ook en die verkoopt zo maar twintig duizend exemplaren. En dat boek gaat nergens over, behalve over die muts.....

    BeantwoordenVerwijderen