Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

Eldorodorodol

Zo ongeveer heet het hotel waar we zitten, een eind buiten de stad, maar dat is wel zo rustig. Elke ochtend maken we een wandeling van ruim een uur, tot het te warm gaat worden. Op merkwaardige plekken komen we, bouwputten en vinekslocaties om maar eens wat te noemen. En iedere keer een ouwe hond die met ons mee loopt. Ik heb 'm al een paar keer weggestuurd, maar dan blijft hij op 50 meter afstand achter ons lopen. Vandaag kwamen we langs een plek waar een aantal huizen gebouwd werden. En daar zaten een stuk of 5 honden te wachten. Aan ons werd geen aandacht besteed, maar onze achtervolger werd onmiddelijk aangevallen. Met de staart tussen de benen vloog hij er vandoor. Na een kwartiertje gingen wij dezelfde weg terug en daar was de hond weer. En weer ging hij achter ons aan, tot we in de buurt van zijn aanvallers kwamen. Dat vertrouwde hij niet en we zagen hem niet meer. Maar toen we in de bewoonde wereld kwamen was hij er ineens weer. Kennelijk een grote omweg gemaakt en de andere honden ontweken......
Ons hotel heeft wifi, maar alleen in de hal. Meestal ga ik daar zo rond 6 uur even zitten, haal de mail op en kijk naar de weersverwachting. Dan maak ik mijn blogje op de kamer en ga weer terug naar de hal om dat weg te sturen. Ik zet er nu even een fotootje van de hal bij, kunnen jullie zien waar ik zit. En dat mannetje is  Bregt, alleen schrijf je dat anders,een belgische animator van het animatieteam. Aardige jongen. Hij heeft ook nog een collega, Rivea, uit de achterhoek, een superboerin dus. Graafschap....nou dan weet je het wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten