Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Where do I begin?

Gaan we het toch weer eens proberen met de Blogger en de KannieBaal? Te lang stilstaan is ook niet goed dus laten we het maar proberen. Uiteindelijk was het lollig en het gaf de KannieBaal inzicht in zijn eigen leven. En aangezien we nu over een tablet beschikken is het ook makkelijker om te bloggen dan voorheen. Want toen moest ik altijd naar boven om achter de pc te kruipen en nu kunnen we gewoon als couchpotato blijven zitten. Wat zo zijn voordelen heeft.
Alleen hebben we nu weer wat andere problemen, bijvoorbeeld met een plaatje erbij zetten. Hoe gaan we dat aanpakken? Welnu, dat zijn zaken die de KannieBaal eens rustig uit gaat zoeken want we hebben nu ook een ander scherm waar je niet zo makkelijk kan switchen naar een andere webpagina. Maar de KannieBaal heeft voor hetere vuren gestaan, dus dit gaan we ook oplossen. Overigens kreeg de KannieBaal een foto van een tram in San Francisco, met op de achterzijde een stukje nederlandse historie.  De maker van de foto zwerft nu ergens door San Francisco of wellicht is hij nu al verder getrokken, dat horen we nog wel. We gaan straks die foto hier bij plaatsen. Dan snappen jullie wel wat ik bedoel.....

Allen is nu nog niet duidelijk waar die foto precies komt te staan. Ik zou graag willen dat die na "ik bedoel......" en de vorige zin komt te staan maar dat is geen garantie, merk ik nu ik zo bezig met de android blogger. Het valt allemaal niet mee!
De KannieBaal heeft het even uitgezocht, maar zoals jullie zelf ook zien staat de foto onderaan. Dit wetend zullen we daar rekening mee houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten