Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Gapen en kamelen

Vanochtend na het ontbijt hebben. we een wandeling gemaakt. Het hotel uit en rechtsaf, als jullie snappen wat ik bedoel. Kamelenfarms, waar de kamelen buiten werden gezet voor de toeristen. Eigenlijk zijn het geen kamelen maar dromedarissen. Quads (van die open brommers op 4 wielen) stonden te huur, maar allengs werd de weg stiller en kwamen we steeds meer in de onbewoonde wereld. Nog een keer een hotel, ver van de weg, dus nog meer in de bushbush dan wij zitten met ons hotel en daarna sporadisch een huis. Regelmatig een herder met een zooi schapen. En in de verte de besneeuwde toppen van het Atlasgebergte. Dat was een magnifique gezicht, volgende keer neem ik een fototoestel mee om dat vast te leggen. En m'n tablet neem ik nog een keer mee, dan kan ik daar ook wat foto's mee maken en op de KannieNalenblog zetten. Ik moet eens op zoek naar een dingsigheidje waarmee ik foto's van mijn Nacon op mijn tablet kan zetten, dan zou alles een stuk makkelijker maken. Dus helaas geen foto vandaag. Morgen willen we naar de stad, naar Karramech. Dat kan vanuit het hotel, die hebben een bus en zetten je midden in de stad af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten